Suiker in perspectief Jubileum editie | november 2019

“Sinds de oprichting van Suikerstichting Nederland in 1969 is de doelstelling van KSV eigenlijk niet veel veranderd: het vergaren van kennis over de rol van suiker in onze voeding en deze gebruiken in het delen van deze kennis. De uitwerking van die doelstelling is inmiddels wel anders dan vroeger: toen communi- ceerden we nog veel richting consumenten met “In de afgelopen 50 jaar hebben we continu onze strategie tegen het licht gehouden, om te kijken hoe we onze voedingsboodschap nog beter naar buiten kunnen brengen. Want voor mij staat als een paal boven water dat als wij de wetenschappelijke feiten over suiker niet communiceren, weinig anderen dat zullen doen.” 10| Of Kenniscentrum suiker en voeding over 50 jaar nog bestaat? Jazeker! Suiker in perspectief, Jubileum 2019 'Of Kenniscentrum suiker en voeding over 50 jaar nog bestaat? Jazeker! ' JANINE VERHEESEN: In 1969 start de advertentiecampagne: 'Suiker? Doe er gerust een schepje op!'. Deze bestaat uit vier verschillende advertenties, waaronder deze twee.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzYzNDc=